|
Post by karel on Jul 5, 2006 13:16:21 GMT -5
kgoa ton ne ki probeern da frans stikske van "in de rayoeng" ier te zetn kè geweun nog wa tid nodig
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jul 7, 2006 10:59:41 GMT -5
kgoa ton ne ki probeern da frans stikske van "in de rayoeng" ier te zetn kè geweun nog wa tid nodig
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jul 7, 2006 14:52:19 GMT -5
dikke merc moat ik kan nie w8tn
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jul 9, 2006 12:40:40 GMT -5
Wel is ene Karel Guillemyn op Waltertje zo vriendelijk geweest om het stukje Spaans van meneer Rios te posten kgoa ton ne ki probeern da frans stikske van "in de rayoeng" ier te zetn kè geweun nog wa tid nodig Van het forum op Waltertje door Karel Guillemyn, 05 Jul 2006 13:32:57 Who, jij bent die Karel Guillemyn! Ik had dat hier niet door, 't was da'k op 'Waltertje' keek. Je spreekt niet alleen Spaans, maar ook Frans Ehm... Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je eens tijd hebt, laten we zeggen ergens het komend jaar ; Zou er dan eventueel ook een vertaling van de beide stukjes inzitten? Hoeft niet hoor, ik vind het al geweldig dat je dit doet. 't zou mooi zijn zeg maar.
|
|
|
Post by derby on Jul 18, 2006 6:05:09 GMT -5
Waltertje stoa bikan vul me de tekstn van 'tHof, moa bie vele zittn er ng vele foutn, kben ol begon me npoar te verbetern, gastn die da wok zien zittn, doe moa gerust ne kjié é Té de mode claude Derby
|
|
|
Post by raulgonzalez on Mar 14, 2007 7:19:41 GMT -5
Me gusta la playa me gustas tu, la tormenta, la nieve, la piel y tambien el fazú Por eso vine pal otro lao viejo mundo chico la que han armao, los locos de aka estamos en la zona yo no soy MC pero toma toma y si te gusta el rap encima del boom ba te lo doy pa que lo comas coma, en este mundo hay que quererse, perros locos quieren moverse y yo me quiero mucho loco un poquito demasiao, tiquiti paum soy el pan de Dios doblao, por eso ando con gente buena porque el alma con alma buenas se adentra Y en las malas los malos me encuentran, esta es la fiesta que me muestran. ik ken zelf een beetje spaans, maar niet perfect en zal een poging doen enkele foutjes uit de tekst van Rios te halen. ik vermoed wel dat er wat 'slang' woorden in zijn tekst zitten, Zuid-Amerikaanse woorden mss ook, die je niet in een woordenboek terugvindt... Me gusta la playa me gustas tu, kloptla tormenta, la nieve, la piel y tambien el fazú ik heb mijn twijfels bij la tormenta, klinkt precies anders, en fazú vind ik nergens terug, ik vermoed 'slang' voor een vuil woord :-) aangezien hij spreekt over la piel, de huid
Por eso vine pal otro lao viejo mundo chico la que han armao, pal otro lao = kort voor para el otro lado daarom kwam ik naar de andere kant viejo mundo = oude wereld vh einde vd zin ben ik niet overtuigd, slaat ook op niet veel en kzou niet weten wat armao is, mss is het wel al mano (in de hand) los locos de aka estamos en la zona yo no soy MC pero toma toma los locos de acá = de gekken van hier estamos klopt niet, maar ik versta echt niet wat het wel isy si te gusta el rap encima del boom ba te lo doy pa que lo comas coma boom ba?? encima de = bovenop voor te lo doy komt ook nog mara of zoiets pa que = para que = opdat coma = eeten este mundo hay que quererse, perros locos quieren moverse in deze wereld moet men van zichzelf houden, maar gekken willen bewegen. perros moet pero zijn (perro = hond; pero = maar)
y yo me quiero mucho loco un poquito demasiao, en ik hou veel van mezelf, gek een beetje teveel demasiao = demasiado veronderstel ik (=teveel)tiquiti paum soy el pan de Dios doblao, eerste 2 woorden: nt het flauwste idee soy el pan de Dios: ik ben het brood van God doblao = doblado? (doblado : gebogen)
por eso ando con gente buena porque el alma con alma buenas se adentra daarom loop ik met goeie mensen omdat de ziel binnendringt met goeie zielenY en las malas los malos me encuentran, esta es la fiesta que me muestran. l a mala: pech? el malo: slechterik me encuentra: komt me tegen twijfels bij 'esta es' la fiesta que me muestra: het feest dat me getoond wordteen echte Zuid-Amerikaan zou mss toch makkelijker zijn :-)
|
|
|
Post by extremevwgirl on Mar 22, 2007 9:20:19 GMT -5
kwa dus oant zoekn achtre dienne lyrics van Super Commerce Bros moa probeert da kjee te vindn... man man man Just ip Walterkes site gezocht en andere tekstn evondn ip hoohle ol verskilnde tekstn evondn van dade moa ze trekkn link nie te stijf ip mekoar. eter nu iemand nechtn tekst evondn van Super Commerce Bros? LET ME KNOW!!
|
|