|
Post by tomazzdiazz on Feb 20, 2005 13:28:54 GMT -5
the chemical brothers was op z'n minst gezegd indrukwekkend,vroeger ooit 1s rage against the machine gezien en dat is nog steeds het beste optreden dat ik ooit gezien heb.hoe zit het met julllie?al is het frans bauer dat je mega vond deel je mening!!!
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Feb 21, 2005 6:02:26 GMT -5
samenhangend met deze topic: ik heb onlangs (week of twee gele'en) in het nieuws een verslag gezien van een concert met een hoop bekende hip hop deejays (o.a. the x-ecutioners), en ik moet zeggen, dat zag (en klonk) er wel vet uit. Heeft iemand dit concert gezien?
|
|
|
Post by tomazzdiazz on Feb 21, 2005 14:08:18 GMT -5
kheb iets gezien van x-ecutioners en dat was echt wel vet.als ik me niet vergis was het vanop leffinge leuren verleden jaar in september.
|
|
|
Post by Nippergod on Feb 21, 2005 17:49:41 GMT -5
Ik heb jammer genoeg nog niet echt veel live werk gezien. Werchter 2003 het laatste geloof ik, en het moet nu net lukken dat het hof op main stage stond. Kvond het echt wel machtig; de boazen op main stage terwijl internationaal bekende groepen zoals Moloko en de Audio Bullys slechts op piramid marquee stonden. Twas genieten.
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Feb 22, 2005 5:30:24 GMT -5
Nu moek n kè goe peinzen wè.. Ooit Tina Turners laatste optreden in België gezien, amai van n ferme madam gesprokn. Kweet tis wel n gans ander genre & k'em d'er geen cd's van, moa tgeen da ze ip die leeftijd nog presteerde daar èk nietn dan lof over! Z'et de boel doar serieus in de fik gezet! Ip Pukkelpop vorige zomer: Faithless was mega, spietig genoeg èk The Chemical Brothers nie gezien (kmoest die dag goan werken), ADHD was ook vet (moa veel te kleine in die tente & te warm). 't Slechtste van Pukkelpop, doa moet knie lange over peinzen , Kelis steekt met kop & schouders in die categorie ver boven iedereen uit. Bwééééééék, zo vals gejank! De sfeer die Flip op tKneistival gemaakt et vorige zomer, sjiek! Voorlopig schiet er me nie direct nog n twa binnen... Snoop is pas morgenavond, moa kpeins nie dak doar slechte commentaar goan moetn over geven. Kverwachtn er alleszins toch vele van ;D!
|
|
|
Post by metsn on Jul 6, 2005 9:53:46 GMT -5
Ik è lyk wok ng nie veel live gezien, ma et beste tot ng toe was Rammstein ip Werchter '05
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jul 6, 2005 13:57:35 GMT -5
Rammstein stoat ip m'n verlanglijstje, da moet inderdaad wré machtig zien!
|
|
|
Post by Nippergod on Jul 6, 2005 17:54:32 GMT -5
Kraftwerk op werchter dit jaar was ook uitstekend Op hun leeftijd, na al die jaren nog zo shows ineen steken is zeker nie vanzelfsprekend. Die mannen blijven gewoon vernieuwen en hun muziek perfectioneren. Tis dan ook nie voor niets me meest invloedrijke groep van deze eeuw. Levende legenden.
|
|
|
Post by Npiroat on Jul 18, 2005 15:01:41 GMT -5
kben ooit ne keer toen ik een jaar of 9 was, naar Samson weesten kijken. Ik weet nog dat het toen water goot, maar dat ik toch koppig bleef kijken. Tzal dus wel een redelijk imponerend optreden geweest zijn.
( Eddy Wally in de Oktoberhallen in Wieze was ook wel heilig)
|
|