Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jun 1, 2005 2:43:55 GMT -5
Dus wij zijn schapen Morsdood is nog goed maar zoals hier al verteld is 't Hof Van Commerce is beter ;D
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jun 10, 2006 4:55:03 GMT -5
nie beter vele beter!!!!
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jun 11, 2006 6:10:45 GMT -5
Morsdood is best goed. Het klinkt me nogal Frans in de oren (muzikaal gezien bedoel ik). Wat ik mis bij deze heren is de humor en vooral het relativeringsvermogen. Ze wekken de indruk zichzelf heel stoer te vinden en binnen dat gegeven proberen ze lollig te doen, maar zich relativeren en om zichzelf lachen kunnen ze niet en dat is voor mij wel het grootste pluspunt van 't Hof. Plus dat ik hiphop gecombineerd met rock de leukste vorm vind. Morsdood werkt keihard en leeft hiphop, maar toch krijgen ze de erkennning nie die het hof (onterecht) wel krijgt. Alleen al dit soort uitspraken bevestigen me in het idee dat Morsdood en een aantal van hun fans weinig humor bezitten. Komaan dit meent men toch niet serieus. Wat is dat dan 'hiphop leven' in West Vlaanderen? Dat de plaatselijke bendes van Izegem en Waregem elkaar treffen tussen de weilanden of iets. Nou daar zal een eventueel passerende boer op z'n trekker van opkijken.
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jul 3, 2006 1:36:14 GMT -5
en trouwens mensen,schapen..... is da een soort vloekwoord ofzo want ik snap nie wuk dat der doar zo erg an is
|
|
|
Post by papillon on Jul 30, 2006 8:37:43 GMT -5
Tis een feit dat morsdood meer "hiphop" is dan 'thof maar het staat ook als een paal boven water dat het hof stukken beter is dan morsdood. mo kmoe wel zegn: 't hof is qua teksten enzo sterk achteruit gegaan, ge kunt wel eens zeveren maar als het op den duur alleen maar zever is dat er uit komt, mja, da komt er van é, een bende péloords dan muziek moken kvinne ook wel dat de uitspraak "ik ben ne dikkenekke, kzie min zelven zo geirn dak min eigen gat lekke" wat meer van toepassing is nu.. maar twas over morsdood, en ik moet nu wel verklaren dat ik totaal geen fan ben van die mannen, alhoewel dat ze hier op 5 km vanaf wonen, kvind ze wat te gangsta, en zoals hier al eerder gezegd, te amerikaans... maar ieder z'n stijl dan weer é kvind het jammerlijk om te zeggen maar in onze samenleving geldt er maar 1 moto: Hou het simpel !! en zowel 'thof als morsdood zijn er goed in, maar toch is het bij 't hof nog anders geweest, en is het nu ook soms nog anders, maarja de meeste mensen willen niet te veel nadenken als ze muziek beluisteren, denk ik dan, en dat is wel spijtig want zie eens hoeveel succes ze niet hebben met hun laatste plaat, en op live shows is ook duidelijk dat het volk de meest onbeduidende zinnen meebekt en onthoud maar de mooiste en doordachte zinnen worden vergeten: tijden zo'n liedje is het tijd om achter pinten te gaan... Geef mij maar 't hof van en in izzegem en niet 'thof van nu, want tis een beetje naar hun kop gestegen denkik. En morsdood: ja, tga altijd in hun kop blijven denkik van die mensen. deze tekst is zeker geen verwijt maar een opheldering, een eerlijke mening zeg maar, meer een raad van een bezorgde "zoon"
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jul 30, 2006 10:28:33 GMT -5
Mwah... ik vind het wel een verademing om tussen al die vreselijk serieuze rappertjes (Hier in Nederland dan) er eens iets tussen te hebben dat er voor het overgrote deel de draak mee steekt. Van mij mogen ze. En of ze 'een dikke nek' hebben gekregen weet ik niet. Geen ervaring mee. (Bij Flip is in ieder geval niet alleen z'n nek dik )
|
|