|
Post by GrandmasterFlash on Feb 10, 2005 7:11:05 GMT -5
Iemand al die nieuwe ploate gehoord van Morsdood, eeft iemand de cd (de waarheid kwetst)? Dus de vraag: wa vindje gulder van die nieuwe westvloams/noordfranse hip hop formatie?
|
|
|
Post by Baertie on Feb 10, 2005 8:20:59 GMT -5
Ik è de cd gekocht van morsdood, en persoonlijk had ik wel beter verwacht, der staan wel een paar zotte platen ip (tis lijk olsan bère stoer en hard). Al bij al zeker geen miskoop, ma thof blijft duizend keer beter!!!
|
|
|
Post by tomazzdiazz on Feb 20, 2005 13:30:17 GMT -5
sorry maar ik ken dat echt niet ben wel benieuwd.
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Feb 21, 2005 5:59:37 GMT -5
die gastn èn tegenwoordig een clipke da ze bij een zeldzame gelegenheid eens draaien op JIMtv (mè lekkere wuvjes overigens ) Mijn mening over die mannen blijft onveranderd: nie slecht, maar 't klinkt iets te amerikaans voor wie ze nie kent, ze hebben een site, waar je wat demootjes kan horen en hun clipje kan bekijken (in postzegelformaat weliswaar...) users.pandora.be/spliffrecs/morsdood/home.htm
|
|
|
Post by Nippergod on Feb 21, 2005 17:54:27 GMT -5
Rofl, da clipke is wel lachen ja. ;D
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Feb 22, 2005 5:15:25 GMT -5
Slecht, is t inderdoad nie. Moa voe mien kunnen ze nie tippen aan 't Hof, allez das mien mening é. Da clipke is volgens mien nogal ééntonig, moa da komt mss ook omdak n meiske zien. Voe de gasten is tverzekers wel interessanter.
|
|
|
Post by tomazzdiazz on Feb 22, 2005 6:42:15 GMT -5
kvind het allemaal serieus oppervlakkig zeker die clip.tmoet waarschijnlijk wel niet makkelijk zijn om een coole low budget clip te maken maar hier hebben ze toch echt wel nie vele inspanning gedaan om er iets origineels van te maken.mooi vrouwvolk is altijd leuk om te zien maar in clips ben ik het even wel kotsbeu want tis altijd hetzelfde.tja i.v.m. de muziek tis een goed begin maar er is nog vele werk aan de winkel.
|
|
|
Post by Nippergod on Feb 22, 2005 19:19:42 GMT -5
Soms kunt ge ook zodanig overdrijven dat het grappig wordt eh. Kdenk dat da ook een van de redenen is waarom JimTV hem vertoont. Volgens mij lachen die mannen van Morsdood met deze clip stiekem die amerikaanse hiphop clips uit.
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Feb 23, 2005 5:31:25 GMT -5
Bahnee! Ge ziet toch ook wel dazze even stoer wiln zin, en dazze gelijkaardige meziek maken, 't zijn wannabee's
wat ik me afvraag, op die bus waaruit dat ze komen staat "Herman". Zou dit één of andere verwijzing naar 't hof zijn? Of gewoon toeval?
|
|
|
Post by Baertie on Feb 23, 2005 6:59:30 GMT -5
Tzoe mie nie verwondern alst verwijst na thof. Alles wat dan ze doen ist tegen thof. Heel de cd is continue tegen thof. Tis gewoon niet te doen. Die man haten ze echt wel dat gene naam heeft. En volgens geruchten zou morsdood zelfs al geslaan hebben op de man van thof. Tzin een bende losers
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Apr 8, 2005 6:35:50 GMT -5
Heftige discussies ip 't gastnboek van de hof-site
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Apr 9, 2005 14:11:23 GMT -5
Joat, k'èn da n bitje probern te volgn.
|
|
|
Post by gerre on Apr 12, 2005 17:00:00 GMT -5
Mannekes, wanneer ga je 't nu es facen, thof van commerce is geen hiphop, het is een productje, zoals er zoveel zijn. Hun imago is geen hiphop, ze hebben daar niets mee te maken. kowlier is nen halven hippie mocht jet nog nie door hebben. Hiphop is van de straat en komt uit het hart. Morsdood werkt keihard en leeft hiphop, maar toch krijgen ze de erkennning nie die het hof (onterecht) wel krijgt. Belgie suckt als het er op aan komt, tis hier de omgekeerde wereld. t hof van commerce hoort niet thuis in de hiphop-scene, voor hen was het van in den beginne al voor de grap...
think about it, want jullie zijn niet anders dan schapen...
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Apr 13, 2005 4:32:50 GMT -5
feit is: 't hof heeft indertijd een gat in de markt gevonden door te rappen in 't west-vlaams, daardoor zijn zij nu succesvol. (grap of niet, da maakt nie uit)
over 't feit wa da nu echte hip hop is of wa da goeie en geen goeie hip hop is, da is een kwestie van smaak en daar kunt ge eindeloos over discussiëren, dus da gaan we nie doen!!!!!!
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Apr 13, 2005 11:58:27 GMT -5
Zien wieder doavorn "schapen" omda we ' t Hof wré gern oren???!!! Grandmasterflash è groot geliek,iedereen è n andere goestinge en wa valt er doa nu over te zeggn... Iedereen z'n eign meninge hé!<br> En da je gie Flip bekiekt als n halvn hippie, da makt mie nie ut wè, solo goa 'k èm doarom nie minder gerne oren!
|
|