|
Post by Baertie on Jan 28, 2005 5:30:39 GMT -5
Wie het hof ook al zo hard mist op podium, hier een link naar een site waar een heel optreden van 't hof te beluisteren valt (das van ip het lowlands festival in Nederland). Ook zit er een video bij van zonder niet 426nc live van ip da optreden. En ook een sessie met allo concurrentie waar kowlier muiledronke is en zijn teksten vergeet 3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=8292445
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 28, 2005 7:22:05 GMT -5
Zalige link, maar als ik ergens op klik opent hij wel de pop-up ma laadt de inhoud nie. Hebt ge daar nen specialen plug-in voor nodig ofzo?
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Jan 28, 2005 9:40:08 GMT -5
Bij mij van 't zelste, 't zie der wel zoalig ut. Flip Kowlier die mulledronke Allo concurrentie rapt en zinne tekst vergeet
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 28, 2005 10:05:32 GMT -5
Kheb het gevonden ge moet, real player installeren/updaten. Da clipke van allo concurrentie is wa veel te zalig. Kowlier is gvd wa zat. :') Bza zit zo vollen bak bezig en tons ist aan kowlier. Het eerste deel ging nog, alhoewel het nie echt "toonvast" was. :') Tons vergeet hij zijnen tekst en brabbelt hij wa. Aan joenen enen voet nen blabrwabla [...] foef. :') 4t4 kon hem op het einde gelijk ook niemeer inhouden me lachen.
|
|
|
Post by Npiroat on Jan 28, 2005 12:55:13 GMT -5
Tleven is een teeve, moar mine pc nog meer. Kmoe zo dringend een werkend koppel boxen hebben. Kunt ge da eventueel omzetten naar mediaplayer kwaliteit enzo. Tons gaak het een dees dagen bij mijn nonkel ne keer checken.
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 28, 2005 18:25:27 GMT -5
Ik kan da filmke nog nie opslaan, omzetten zal ter dus zekers nie inzitten. Ga gewoon bij joen nonkel aka "nroozne tankhunter" en installeer rp. Derachter der gewoon afsmijten eh.
|
|
|
Post by Norke on Jan 29, 2005 8:48:26 GMT -5
Flip vergeet de helft van zijn optreden wel wat teksten. Nog een geluk dat Buyse geregeld kan invallen. De filmpjes zullen wel offline zijn, want hier openen ze ook niet...
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jan 29, 2005 9:02:02 GMT -5
Dju by mien lukt da ook nie
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 29, 2005 9:20:36 GMT -5
Ze zijn niet offline hoor, hier werken ze. Gewoon realplayer installeren!
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 30, 2005 13:50:41 GMT -5
|
|
|
Post by ringmaster on Feb 2, 2007 16:10:31 GMT -5
Ken vraagsje van da optreden. Opt einde (just voor zonder totetrekkerie) spelen ze lik een soort medly van investeern in twad anders en lang leve minzelvn mo op beats van andere liedjes, kent er iemand die liedjes? de meeste weet ik wel mo sommige vette beats ny
|
|