Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 26, 2005 14:43:03 GMT -5
Stel jezelf ne kje forn als Groupie's van 't Hof onder elkaar ;D ik zin dus stephen saelens, ne chjil hip-hop freak. ofdat nu int west-vlaams of int turks es al gelijk te hip-hop kwone een skete van Izzegem de Roots van Commerce. ke een nummer of 600 van hip-hop liggen men meiske luistert na de zelfde muzik lijk ikke dus ak der bij bene est hjele dagn chjiln ;D
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 27, 2005 1:49:57 GMT -5
Tzal wel zijn ;D dak ipt 4de djel zitte te wachtn
|
|
|
Post by Norke on Jan 29, 2005 8:56:10 GMT -5
Hoi Hoi, ik ben Norke. Ik ben helse fan van Osdorp Posse en de hele meute daarachter. 't Hof van Commerce is er pas later bijgekomen omdat ik er toch geen r*k van verstond, maar sinds dat ik in Brugge naar school ging, verstond ik het allemaal en ben ik het gaan appreciëren. Nu luister ik er al 2 jaar naar en ben al een paar keer naar hun concerts geweest. Deel 4 is ZEKER welkom...
|
|
|
Post by Elsje on Feb 12, 2005 11:36:53 GMT -5
Ik ben Els; 19 en kben Ardooie (neffest izegem voe degene die da nie ken) ; groooten supporter van FCB; en angezien dak iere ip da forum ingeschreven zi; wok wel van thof van commerce nje! voder van de reste... moeit moa nen kjé vraagn moestje en twuk wiln weetn ge kan mie olsan 'bewondern' ip minnen fameuze site: ;D www.looknmeet.com/elsje_fcb
|
|
|
Post by hneel on Mar 5, 2005 4:26:19 GMT -5
Ik ben Hans, 40 jaar (sinds vandaag), uit Dinteloord, Nederland. In het dagelijks leven software ontwerper. Al een paar jaar fan van 't Hof. En intussen verschillende keren live gezien. Zowel op festivals als in zaaltjes. Over het algemeen hou ik meer van gitaar muziek zoals grunge, punk, alternative. Enkele favorieten: Pearl Jam, Ramones, Dandy Warhols. En het solo-werk van Flip vind ik ook heel tof. Wat hiphop betreft hou ik vooral oudere hiphop met vette beats. Public Enemy, Beastie Boys, NWA en natuurlijk ook Osdorp Posse. De hedendaagse hiphop vind ik minder. Al die videoclips met pimps, bitches en blingbling zijn niet mijn ding. En R&B vind ik echt helemaal niks. Ik vraag me af of er nog meer nederlandse hof-fans zijn. Met de teksten heb ik zelf alvast weinig moeite. Ik ben van oorsprong zeeuw en ons dialect lijkt als 2 druppels water op het westvlaams. Bovendien heb ik al ruim 6 jaar een westvlaamse vriendin. Dat helpt ook.
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Mar 5, 2005 7:15:06 GMT -5
ei, 't hof is zelfs berucht in zuid-afrika. Denk ook wel in nederland (de echte hip hop liefhebbers uit nederland). In belgië buiten west-vlaanderen (en deel oost-vlaanderen) ist wel een stuk minder...
Lang leve 't hof van commerce, begint uin pamper moar te vervessen, ge kunt ze noh nie an, ol waardje méé een stik of zesse, of méé een stik of onderd...
|
|
|
Post by metsn on Jul 6, 2005 9:50:22 GMT -5
IK benne Jan, ik ben 14 joar. In Pittem geboorn en (nog altyd) getoogn. Ik ben mss nie zwô ne i FAN ! van 't hof, ma k hoor et wel bèèèèère gèrn !!!!! Wa dak wok ng vrji girn oore is rock, hard-rock, nu-/heavy-metal, punk, ... Neffest muziek ben ek, justlyk elsje btw, ne mega-fcb-fan. K speel wok zelve voetbal in pittem. (allez ja, wa daj voetbal noemt ) Grietz, Metsn ^^
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Dec 12, 2007 9:33:51 GMT -5
Yow ik ben Bavo dat kan je zien aan mijn fantastische nickname vroeger een ware 't hof van commerce freak! Nu is dat al wat minder omdat ik metal heb leren kennen: rammstein , system of a down maar ook de hardere genres. Geboren en getogen in Rumbeke(niet ver vn izegem) en een groote supporter van jawel KSV Roeselare
|
|
|
Post by rasegt on Apr 17, 2008 16:19:39 GMT -5
Jow, kzin ne rasegtn izegemnoare en kzin beire preus. K'orte lik ol van dak "zeg ne kje oelate ist", wan mun ma wa ton olsan vies van de lelike taole. Nu jaren loate, lusterk nog alt en kwop wok iedere plaote voe skwon geste te doene. alè de leute!
|
|