|
Post by GrandmasterFlash on Apr 27, 2005 16:17:16 GMT -5
wie eefter de cd al aangeschaft, welke nummers zinter goed?
|
|
|
Post by Nippergod on Apr 27, 2005 17:49:24 GMT -5
Ik ben net terug van de cd voorstelling in den AB, twas weer keer machtig... De nieuwe cd is eigenlijk ongelofelijk goed, ik stel voor dat ge hem gewoon koopt en zelf luistert.
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Apr 28, 2005 11:46:24 GMT -5
Had gistern te loate gedoan mè werkn voe na d'n AB te goan, miljaar >:(Tzag er inderdoad wré sjiek ut, zen d'er n twa van getoond ip tnieuws). De Vooruit in Gent zag ik mega zittn, moa m'n vriend moest nu toch wel werkn zekers vanavond, jakkes were gin chance! Deur dak vandaag & gistern è moetn werkn, de cd dus nog nie in bezit. Hopelijk morgen!!!
|
|
|
Post by Npiroat on Apr 28, 2005 13:10:37 GMT -5
Joat. Terug van weggeweest. Weere oan ntop. Rocken gelik de bjiestn en fjiestn gelik de bokkn.
Kheb gisteren in den AB de meest imponerende ervaring uit mijn leven gehad. Da een machtige show. De nieuwe nummers zijn bère. Mo kvind wel dattet toch nog een iethingy andere stijl is dan Rocky 7. Mo geen probleem eh.
Kwou nu wel dak nog centen had voor naar de Vooruit te gaan. Ze treden hier op op 10 km van mijn deur, en ik kan er nie bij zijn. Arme ik.
|
|
|
Post by Baertie on Apr 29, 2005 4:12:29 GMT -5
Twas zalig gisteren in de vooruit, jammer voor diegene die niet kosten gaan. De nieuwe cd is supervet goeie nummerkes: allemaal, echt wa, maar vooral -Jaloes -de ghosttrack 4T4 gaat solo -lop mo deure -super commerce bros -gisternaevend laete -oei gin vlaems verstaet grtz ;D
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Apr 29, 2005 7:41:29 GMT -5
Ben ook naar de Vooruit geweest. Iemand geteld hoeveel fouten er gemaakt zin geweest. Bza was ter ommekee aant brabbeln veu duust :-), en vree spijtig van 4t4 zinne scratchsolo, want dienen ging volledig de mist in... Maar wel goeie nummers, alleen jaloes (of wast leegoart) klonk mij veel te R&B, soit, de reste waas vet!!!
|
|
|
Post by Nippergod on Apr 29, 2005 11:38:32 GMT -5
Aan al die die naar de vooruit gegeaan zijn, ik heb dus den handdoek van kowlier gevangen eh. Ff inkaderen en een ereplaats in mijn huis geven.
|
|
|
Post by hneel on May 1, 2005 12:41:14 GMT -5
Ik was woensdag ook in de AB. Super optreden.
Maar de nieuwe CD. Kweenognie. Ik heb die nu een paar keer beluisterd, maar ik geloof niet dat ik die net zo vet als de vorige vind. Rocky 7 was bijna een cd lang alleen maar hoogtepunten. Bij die nieuwe heb ik dat idee nog niet zo. Misschien nog eens wat vaker luisteren. Leegaert is in ieder geval een erg aanstekelijk nummer. Dat blijft in je hoofd zitten.
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on May 4, 2005 9:17:32 GMT -5
'k éé em oek an'eskaft, 'k moe em oek nog gewend wordn, en 'k vertsa oek nog nie olles,
'k zoe toch vree girn super commerce bros ne kjee beluistern mee 'n tekst derbij, da nummer è de max
'k ben oek zot van da nummerke da 4t solo ga
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on May 4, 2005 13:09:06 GMT -5
joat, de beat van Super commerce Bros is nie te doen ;D Moa kverstoa ook nog nie alles wè
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jun 1, 2005 2:51:02 GMT -5
under nieuwe cd es inderdaad vet. Zeker de GhostTrack 4T4 Gaat Solo Ma leegoart me Brahim is echt een liedje als je in de goeie mood zit. mo daar wort wok super commerce bros bij me ne exotischn beat
|
|
|
Post by Baertie on Jun 14, 2005 10:04:13 GMT -5
|
|
|
Post by Nippergod on Jun 15, 2005 17:35:53 GMT -5
Nice, ik was er toen ook en kheb ook gefilmd. Probleem is wel dat het 18 filmkes zijn in VGA resolutie. Dus het is iets van een 300 mb, wat nogal moeilijk is om online te zetten. Ik heb ver alle tussenstukskes opgenomen, die zijn altijd lachen.
|
|
|
Post by Baertie on Jun 16, 2005 8:20:15 GMT -5
Ja, die tussenstukskes waren wel de max. Ik ben een vetoholic. ;D
|
|
|
Post by Nippergod on Jun 16, 2005 18:40:54 GMT -5
Inderdaad ;D En dan roept er zo nen vent vanuit de zaal "pakt in 't vervolg een potje boter mee!".
|
|