Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Apr 19, 2006 19:12:04 GMT -5
Voor verjaardagen, exames en andere gelukwensen. En ik bijt de spits af voor Filip Filip, een gelukkige verjaardag! En santé
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Apr 20, 2006 1:24:13 GMT -5
Proficiat!
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on May 11, 2006 7:02:34 GMT -5
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on May 25, 2006 14:55:09 GMT -5
Amai, zo sjiek van je! Echt lief, thanks!!! ;D Sorry dat ik zo laat reageer. Moa de nacht na m'n verjaardag ben ik vertrokken naar de Provence. Kmoet zeggen, twas daar serieus wa warmer dan hier!
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on May 31, 2006 14:20:56 GMT -5
Amai, zo sjiek van je! Echt lief, thanks!!! ;D Sorry dat ik zo laat reageer. Moa de nacht na m'n verjaardag ben ik vertrokken naar de Provence. Kmoet zeggen, twas daar serieus wa warmer dan hier! 't Is overal warmer dan hier. 6 °C en dat voor begin juni (nu ja, vanaf morgen) de Provence, zat ik daar maar (of Florida, Australië, Afrika, Hawaï, De Malediven )
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jun 4, 2006 11:06:15 GMT -5
ei annet oe doe jij da zo die smilys
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jun 4, 2006 13:02:58 GMT -5
ei annet oe doe jij da zo die smilys Wat bedoel je precies? Smilies kun je in allerlei soorten en maten vinden om allerhande smiliesites. Op smiley.start.be vind je er alvast een heleboel. Je kunt ook in google bij 'afbeeldingen' een willekeurige emotie of handeling intypen met de toevoeging smilies of smileys of emoticons. Doe dat wel in 't Engels dan krijg je meer hits. Hier op 't forum kun je plaatjes dus ook smilies plaatsen door de 'imageknop' te gebruiken. Deze dus Het linkje van het plaatje (rechtermuisknop -> eigenschappen) plaats je tussen de [ img ] en [ /img ] (zonder spaties) en voila: De tekst en smilies centreren doe je met deze knop
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jun 5, 2006 1:49:37 GMT -5
Tja, de temperatuur is nu toch al ferm wa beter, tregent tenminste niet meer. Moest er hier aan de kust nu geen zo'n frisse wind zijn, zou tzalig zijn! Tziet er toch schoon weer uit voorlopig, achter glas Tja, twas wel zo'n 1200 km rijden na de Provence, we zaten meer in de bergen. Moa tresultaat mocht er zijn, twas er prachtig en een paar dagen rond de 30°C gehad.
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jun 5, 2006 6:25:57 GMT -5
Tja, de temperatuur is nu toch al ferm wa beter, tregent tenminste niet meer. Moest er hier aan de kust nu geen zo'n frisse wind zijn, zou tzalig zijn! Tziet er toch schoon weer uit voorlopig, achter glas Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk zomer!! ;D ;D Tja, twas wel zo'n 1200 km rijden na de Provence, we zaten meer in de bergen. Moa tresultaat mocht er zijn, twas er prachtig en een paar dagen rond de 30°C gehad. 'k Ben nog nooit in Frankrijk geweest. Moet 'r nodig eens heen.
|
|
|
Post by eens proberen on Jun 5, 2006 8:13:36 GMT -5
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jun 5, 2006 8:23:01 GMT -5
dezen vinne ik zo zoalig en nog eens merci é
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
|
Post by Big-Mc on Jun 5, 2006 8:25:35 GMT -5
lol
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
|
Post by Big-Mc on Jun 10, 2006 2:52:25 GMT -5
happy birthday to kiessakkerieje
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jun 11, 2006 6:16:43 GMT -5
|
|
Annet