|
Post by GrandmasterFlash on Jan 27, 2005 17:15:53 GMT -5
Welke nummerkes van deze ploate bekoorn ulder? Ik vinne mag et ntwa mjir zin goe, tlp in situatie 666 is oek wel goe, de reste van de nummers zin nie slecht, maar oek nie steengoed, vinnek ik... 't ès een bitje de ploate zonder echte uitschieters, maar toch vree genietboar
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 27, 2005 18:25:50 GMT -5
Herman vind ik persoonlijk ook een beetje minder dan de andere twee. Gele stylo bijvoorbeeld, hoort eerder thuis op een plaat van Kowlier dan op één van thof vind ik persoonlijk. Le mental en métal vind ik echt het minst goe, vooral me dienen fransen lickweed die er komt tussen brabbelen.
Toch zitten er een paar nummers bij die er toch van tussen uitschieten volgens mij. - Situotie 666 met TLP bijvoorbeeld, zijnen rap op het einde is gvd wel vree rap en behoorlijk krachtig. Den beat is ook dik okee. - De zommer van 98 is gewoon de max van een verhaalke om naar te luisteren. - Nostalgie Wereldbeker, een van gevoeligere nummerkes staat mij ook zeer aan. En hoe ouder ik ga worden, hoe meer dak er mij zal in terugvinden. - Laten we ook den intro: Kemmelberg 1983 AD nie vergeten. Hij is gewoon zo absurd dat het hilarisch wordt. - Wa schiet er dan nog over? De zeune van den boas, kust noa kust noa kust, bus ommegangck. Stuk voor stuk deftige platen.
Al bij al vindek dezen cd dus eigenlijk nie zoveel minder dan de andere 2 ze. Tis gewoon omdat er een paar nummers opstaan die maar matig zijn. Ma de kwaliteit van de rest moet zeker nie onderdoen.
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 28, 2005 1:49:41 GMT -5
- Situotie 666 met TLP bijvoorbeeld, zijnen rap op het einde is gvd wel vree rap en behoorlijk krachtig. Den beat is ook dik okee. da nummer vink wok echt goed en lik da je zegt van TLP is grof ;D
|
|
|
Post by Baertie on Jan 28, 2005 5:13:22 GMT -5
Herman is een volledige andere plaat, maar blijft toch wel goe. Kust noa kust noa kust vind ik een beestige goeie plaat.
|
|
|
Post by Npiroat on Jan 31, 2005 14:54:39 GMT -5
Eigenlijk vind ik die hele plaat wel machtig. Enkel, en in tegenstelling tot iedereen hier, vind ik TLP in situoatie 666 nie goe. Den tekst op zich is goe, maar de manier waarop het gebracht wordt, past nie bij de rest.
Alleja, das mijn mening eh.
Ook le Mental en mtal vind ik een minder nummer. Ma das waarschijnlijk omdak van den helft niets versta :' )
|
|
Nani
Ketter
Backstage me fluppe :D
|
Post by Nani on Aug 13, 2005 4:32:45 GMT -5
heel die plaat is goed, ik heb hem van de eerste release dag en ik luister daar nog heel regelmatig naartoe tzijn geen 'hitjes' eh, tis gewoon stevig rechtendeure (@nipper ik vind le mental en metal zeker ook nie slecht
|
|
|
Post by deceived on May 6, 2006 15:01:42 GMT -5
ok, respect naar iedereen, maar khoop voor u dagge gene west- vlaming zijt. Ten eerste dagge de titel va nde song nog nie kent wisjt erop dagge de cd nie hebt(ik koop enkele cd's va ngroepen diet nodig hebben en mijn grootste respct verdienen) dus da hebt ge al nie, das punt 1(oja tis nostalgie weireldbeker). 2. damme katjeduk speeldn en nie mjir nodig aan, ist ol woarlikste woa, dat oezne jeugd i vergoan... astublieft. man respect naar u ma probeer int vervolg iet meer dieper in te gaan op muziek en blijf nie oppervlakkig hangen pz, kzin gene hater.
|
|
baff
Ketter
|
Post by baff on Nov 11, 2008 13:58:52 GMT -5
ok, respect naar iedereen, maar khoop voor u dagge gene west- vlaming zijt. Ten eerste dagge de titel va nde song nog nie kent wisjt erop dagge de cd nie hebt(ik koop enkele cd's va ngroepen diet nodig hebben en mijn grootste respct verdienen) dus da hebt ge al nie, das punt 1(oja tis nostalgie weireldbeker). 2. damme katjeduk speeldn en nie mjir nodig aan, ist ol woarlikste woa, dat oezne jeugd i vergoan... astublieft. man respect naar u ma probeer int vervolg iet meer dieper in te gaan op muziek en blijf nie oppervlakkig hangen pz, kzin gene hater. Bon, aangezien ik mijn passwoord kwijt was, heb maar een nieuw account aangemaakt. Eerst en vooral ik heb alle cd's van 't hof van commerce + enkele singels. Dus jij hoeft me zeker niet te vertellen wat ik zogezegd heb of niet heb, Als ik de titel van een nummer vergeet is dat omdat ik die cd niet bij de hand heb lijkt me logisch niet? Ik ben trouwens een West-Vlaming wonende in Roeselare, en uw vreemde hersenspinsels over oppervlakkigheid en dieper ingaan op muziek laten je alleen maar dommer lijken dan je hopelijk bent dus laat die pogingen intelligent over te komen maar achterwege gangsta boy Pz' foh shizzzle
|
|