|
Post by leegaert93 on Jan 6, 2008 13:24:53 GMT -5
Ik ben een zeer trouwe thof fan maar ik vraag me af wat is het thof aan het doen is al maanden stil rond hen. Zijn ze gestopt voor een tijdje ofzo?? Of zijn ze bezig aan cd en hebben ze al comeback gepland zoja wanneer? Want ik weet er eigenluk nix van. Hopelijk kan iemand me helpen
Groetjes van een trouwe thof fan
|
|
|
Post by Nippergod on Jul 29, 2008 9:05:54 GMT -5
Gewoonlijk wisselt Flip Kowlier af tussen een periode solo en een periode met 't hof. Deze keer zal het niet anders zijn denk ik. Verwacht maar een comeback in de (nabije) toekomst.
|
|
|
Post by leegaert93 on Aug 23, 2010 16:26:55 GMT -5
paar weken geleden maakte flip kowlier op concert bekend dat thof terugkeerd en dat buzze solo gaat, weet iemand meer over dit?
|
|
|
Post by nogood on Nov 25, 2010 13:18:44 GMT -5
Laat ons hopen dat thof terugkeerd!
|
|
|
Post by martijn on Dec 20, 2010 8:41:49 GMT -5
Inderdaad, we kunnen niet blijven teren op hun oude skivven!
Nostalgie wereldbeker
|
|
|
Post by ringmaster on Jan 29, 2011 9:44:25 GMT -5
|
|
|
Post by woodrat on May 3, 2011 9:48:29 GMT -5
Awel, tzoe tied wordn datter e two nieuws utkomt van tbegint e bitje lange te deurn... A we kun nie stopn e we gon nie stopn va stopn is niet voe us...
|
|
|
Post by deyne on May 30, 2011 15:35:09 GMT -5
Gastn, wees gerust. 't Hof komt terug! Maar laten we eerst genieten van het solo-album van Buyse! Voorwaar een machtige schijf! Maar er is bij dit alles één enkel doch vrij ernstig probleem: Studio Brussel wil geen enkel nummer van Buyse draaien. Ik zocht contact met de redacties van 'de afrekening', 'Tomas staat op' en 'Sound of Sam'. Aanvankelijk reactie van Linde (Merckpoel) dat zijzelf niet de muziek kiezen voor hun programma. Dat doen de muzieksamenstellers. De tip zou doorgegeven worden! Echter zonder resultaat op de radio, waarbij ik andermaal deze redactie warm maakte voor het solo-album van Buyse. Ik kreeg kortweg antwoord dat de samenstellers dagelijks de nieuwe releases beluisteren en dat er keuzes moeten gemaakt worden en dat Buyse daar momenteel niet bij is. Kom gastn, na zoveel aansporing bij een dergelijke prachtplaat, die trouwens bol staat van de radio-bommen; dit ruikt serieus naar een boycot! Stu Bru kan dit niet maken! We moeten de rollen omkeren en met z'n allen Buyse in 'de afrekening' stemmen met het nummer "Skrapn Wik Da Nie Past"; week na week, en dit vanaf heden. Gewoon doen! Buyse speelde overigens een fantastisch optreden in de AB, vrijdag jl. Gastn, ik reken op jullie - 't zal wel zijn.
|
|