|
Post by pepijn on Jul 29, 2006 10:32:41 GMT -5
hallo vroeger op hollandse tv (denkik) nog docu gezien over kowlier daarin liet hij een cd spelen van chet baker
iemand een idee welke?
groetjes
|
|
|
Post by pepijn on Aug 2, 2006 5:55:01 GMT -5
chet baker is nen jazztrompettist... niemand?
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Aug 2, 2006 12:18:07 GMT -5
chet baker is nen jazztrompettist...niemand? (De meeste mensen weten echt wel wie Chet Baker is )Maarre... Ik heb nu een aantal posts van je met deze vraag gezien. Los van het feit dat ik geen idee heb over welke documentaire je 't hebt. (In Lola da musica vertelt ie dat ie fan is van André Hazes en zet dan vervolgens een cd van BrelHenri Salvador op), vraag ik me toch af waarom je dit zo graag wilt weten. Vond je het zo'n wereldnummer of iets? Dan kun je ook gewoon een verzamel-cd lenen in de bib of zo en luisteren of dat nummer er op staat. Rond welke datum en op welke dag, tijdstip werd die docu eigenlijk uitgezonden?
|
|
|
Post by pepijn on Aug 4, 2006 8:46:38 GMT -5
lol die docu is wel al een jaar of drie geleden denkik (en de meeste mensen weten volgens mij niét wie chet baker is) ja ik vond het wel een leuk nummer enzo maar... ik heb nu al een stuk of 12 cds van hem en nog altijd niet gevonden... ik meen mij te herinneren dat hij da nummer in het frans zong? zegt et u al iet? peppi
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Aug 4, 2006 12:54:52 GMT -5
...Lola da musica... ...Brel... ...ik meen mij te herinneren dat hij da nummer in het frans zong... Flip in Lola da Musica VPRO 2002 (Real Player) Goed, de artiest van die cd heet dus Henri Salvador en dit is de cd die je bedoeld: Deze cd heet Chambre avec vue en is waarschijnlijk in de meeste cd-winkels nog wet te koop of te bestellen. In 2003 trad deze Henri Salvador nog op in De Laatste ShowAUW! Nou heb je zo'n leuke naam (echt, ik vind Pepijn een heel leuke naam en dan kort je 'm af tot zoiets. Peppi was de helft van een Nederlands clownsduo, waar ik zelfs als kind nooit om heb kunnen lachen. Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden.
|
|
|
Post by pepijn on Aug 4, 2006 15:37:14 GMT -5
(hehe) merci ! jamaar ja peppi, persoonlijk wel nooit gezien maar van die associaties trek ik me nix aan het is maar een naam denk ik zo en dat optreden in de laatste show.. dat moet wederom een grote verkrachting zijn geweest jow! (en nog eens merci )
|
|
|
|
Post by pepijn on Aug 4, 2006 16:59:46 GMT -5
wow diene dikken
mja diene patrick (de zanger) die gebruikt altijd zijn zelfde (vieze) stem ook al past het niet (let's get lost bvb van chet baker)
doei!
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Aug 4, 2006 17:08:45 GMT -5
Ik vind Patrick Riguelle tamelijk geweldig eigenlijk; Juist vanwege die mooie, hese, tikkie geile stem. Nuja, meningen verschillen gelukkig. (Kijk nu eens aan 100 posts ;D )Trustuh!
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Aug 6, 2006 14:53:38 GMT -5
Kvind de meeste in DLS ook wel goe ze!
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Aug 6, 2006 14:55:12 GMT -5
Amai Annet, ons aantal posts ligt dicht tegen elkaar, ook toevallig da
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Aug 6, 2006 18:01:16 GMT -5
Amai Annet, ons aantal posts ligt dicht tegen elkaar, ook toevallig da Uhuh... En ook heel toevallig dat de enige twee dames hier, ook het meest ouwehoeren. Nu ja, we hebben als vrouw ook een naam hoog te houden in deze natuurlijk. ;D
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Aug 7, 2006 14:57:12 GMT -5
haha, ja das wel n feit!
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Aug 25, 2006 13:25:49 GMT -5
hoe oud bne jij eigk Annet
|
|