|
Post by Nippergod on Jan 26, 2005 12:51:26 GMT -5
Rocky 7 volgens mij, de beats en klanken zijn het verst geëvolueerd. De zangprestaties zijn gelijk ook beter (vooral van Kowlier dan), ma da kan natuurlijk ook een stuk aan het materiaal gelegen zijn. En in Izzegem komt 2des, den Herman vondek ntwa minder.
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 26, 2005 12:58:15 GMT -5
En in Izzegem, vink nog alsan de beste plaate over de roots van Commerce ton Rocky 7 die es wok wel chjil
|
|
|
Post by Npiroat on Jan 26, 2005 16:04:37 GMT -5
Inderdoad. Rocky 7 steekt er wel bovenuit vind ik. De teksten zijn net dat ietsje elitairder, ma zoals Nippergod aanhaalt, de klanken zijn veel zuiverder. En in Izzegem komt net daarachter, Herman staat derdes.
Herman vind ik veel "donkerder" dan de twee andere. De sfeer is gelijk grimmiger. Ma als ge de teksten dan bekijkt, getuigen ze toch weer van een onnoemelijk hoog niveau.
Laat ons hopen dat de Vierde Ploate onze stoutste verwachtingen overtreft en het niveau van Rocky 7 evenaart.
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Jan 26, 2005 17:34:10 GMT -5
En in Izegem is veruit beste vind ik, 't klinkt mss nie zo professioneel als rocky 7, maar de teksten en de rijmen zijn zo zalig en de beats zin echt vette hiphopbeats. Lang leve minzelvn is min lievelingschijve...
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 27, 2005 1:53:24 GMT -5
Da vine kik wok, Tgaat over 't begin van 't Hof daarom vink em ne vete cd : beginning hip-hop beats en vete rhymes die bluven plakn
|
|
|
Post by matjas on Jan 31, 2005 11:57:13 GMT -5
kè lik gestemt ip de latste ploate, rocky7 mo kvin eigenlijk dasse olledrie wel een twa èn wi,de jisten es zwu mjir gjistig gericht vinnek den twidden duster en den derden hjil funky-kpeize mjir na de hiphoproots.. ze zin ollemoale goed in under eigen upzicht
...ajt mie vroagt (vo de virden..)
|
|
|
Post by Baertie on Feb 2, 2005 6:45:34 GMT -5
Ook gekozen voor en izzegem, twas mijn eerste cd ooit en kluisterde er toen al olle dagen na.
|
|
abe
Ketter
|
Post by abe on Feb 2, 2005 10:09:40 GMT -5
En in Izzegem... Wie brengt met zijn eerste plaat onmiddellijk zo'n kwaliteit?? Kan enkel 't Hof...
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jul 9, 2006 2:33:53 GMT -5
ik komme der wa loate mee af we zien ti nu nog ne topic waar ezoa en nie anders nog nie in staat >:(mja ik vin persoonlijk ezoa en nie anders echt top ton rocky 7 ton en in Izzegem en als laatste herman nie al de nummers zijn slecht maar soms nog wa met de selfde melodie gezongen wat kowlier er nogal vele doet anders das mijn meningé
|
|
|
Post by wowposter on Nov 4, 2008 6:02:20 GMT -5
|
|