Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 26, 2005 11:40:16 GMT -5
Wuk es under Favoriet nummer van de cd "en in Izzegem" tmijne es toch wel ;DChance, wel ik e Chance;D :-*Ik ben geborn in Izzegen
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 26, 2005 12:21:41 GMT -5
Chance is idd wel een goeike, maar IV hoort ook bij mij lijstje favorieten. En in izzegem is wel een ijzersterke plaat.
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 26, 2005 12:40:05 GMT -5
das zeker. Dommestik en Levrancier. es wok wel nog chjil
|
|
Denne
Ketter
rspect vo't 'thof
|
Post by Denne on Jan 26, 2005 14:25:42 GMT -5
die zijn ok allemolle goe, ma vo mij toch ook Lang leve minzelvn, ok wel nen vette schrijf!
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 26, 2005 14:28:28 GMT -5
Lang leve mi zelfe, begin u putje ma al te delven. ge kun mie nog nie an al waar je me een stik 11 of me stik of 100, ge kijk zwo verwonderd. lijk zwins in qaruntaine wer je hij afgezonderd van meute, ge nog nie te vele leute die is wel chjil ;D
|
|
|
Post by GrandmasterFlash on Jan 26, 2005 17:43:05 GMT -5
I agree, schitterend méé die jamaicaanse Shaggy-stemme, en een zalige basslijne, en ne supertekst!!
K'heb zelf oek ne keer zo ntwa in elkaar gestoken in da genre (Kingston beat), maar 't kann nog nèt nie tipm an lang leve minzelvn
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 27, 2005 1:56:01 GMT -5
idd. da es wel een stif hoe nummer, met da shaggy stemmeke kunne mij hjel smijtn
|
|
|
Post by Npiroat on Jan 27, 2005 11:57:03 GMT -5
Dommestik en Levrancier vinnek persoonlijk een van de beste op de cd. Met deze ploate ist uiteindelijk toch grotendeels begonnen. Zowel voor under als voor mij.
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 27, 2005 12:05:25 GMT -5
Joat, Dommestik & Leverancier is natuurlijk wel de klassieker der klassiekers. Ma in den begunne heeft gelijk wel de plezantste teksten. Laten we het stukske over Rudy ook niet vergeten. :')
|
|
|
Post by Baertie on Jan 27, 2005 13:09:05 GMT -5
Vo mie is da toch wel Fysiekelik pinlik, misschien een rare keuze ma zowel den muziek als de raps zijn zot goe. Tis een liedje da zwaar onderschat is:
Ik goa'j ipzoekn en ô'k u teegnkomme, goa 'k ik u oftroevn. Moest 'k gie zyn, tôn kwôp'k vesk'onderbroekn. Ge goat in joen broek doen en joen billn goan an elkoar koekn. 't e gin avance voe der u moatn bie te roepn, want doamee goa'j nog niet te veel vwôrûtgang boekn. 'k èt u oltyt ol gezeit da'j mie gink vervloekn. ge zyt benauwd da 'k ik u lief goa oftsjoepn. Miserie me myn eign lief goa 'k ik nie zoekn. Doabie, joen lief ôud eur mô bezig met iederjin te poepn. Verstoa'j 't nû? Ik doe't oltyt skwône ût de doekn. Ik ben de man ôt de woordn ût myn mond floepn, ge zyt nen dief, ge zyt bezig me myne col te skoepn, 't es zwô simpel lik speeln me hoelahoepn. Ik ben soldoat en ik leide myn sûpertroepn, we zyn de crèm van de europese hiphopgroepn
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 27, 2005 13:27:05 GMT -5
Vo mie is da toch wel Fysiekelik pinlik, misschien een rare keuze ma zowel den muziek als de raps zijn zot goe. Tis een liedje da zwaar onderschat is: Ik goa'j ipzoekn en ô'k u teegnkomme, goa 'k ik u oftroevn. Moest 'k gie zyn, tôn kwôp'k vesk'onderbroekn. Ge goat in joen broek doen en joen billn goan an elkoar koekn. 't e gin avance voe der u moatn bie te roepn, want doamee goa'j nog niet te veel vwôrûtgang boekn. 'k èt u oltyt ol gezeit da'j mie gink vervloekn. ge zyt benauwd da 'k ik u lief goa oftsjoepn. Miserie me myn eign lief goa 'k ik nie zoekn. Doabie, joen lief ôud eur mô bezig met iederjin te poepn. Verstoa'j 't nû? Ik doe't oltyt skwône ût de doekn. Ik ben de man ôt de woordn ût myn mond floepn, ge zyt nen dief, ge zyt bezig me myne col te skoepn, 't es zwô simpel lik speeln me hoelahoepn. Ik ben soldoat en ik leide myn sûpertroepn, we zyn de crèm van de europese hiphopgroepn inderdaad das wel nog ne goeie rhyme ;D
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 27, 2005 13:27:34 GMT -5
Joat, inderdaad een fenomenaal stukske tekst van Kowlier. 't Komt eigenlijk wel al redelijk goe in de buurt van buzze zijn stukske over joen moedre in 'de vereffninge'.
|
|
Lunatic
Stafchef van Commerce
|
Post by Lunatic on Jan 27, 2005 13:30:30 GMT -5
of da ze sigretn kan roln me ur onderkin ;D
|
|
Nani
Ketter
Backstage me fluppe :D
|
Post by Nani on Aug 13, 2005 4:29:25 GMT -5
Fysiekelik pinlik, chance, 't hof van commerce en natuurlijk D&L da zijn mijn 4 favos denkik, hangt er ook vanaf wanneer jet het vraagt
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on May 6, 2006 2:36:54 GMT -5
ik vinne ook domestik en leverancir den beste das gwn zukn goe refrein(en tekst)en ti wok vree bekend mja staan wok nog een paar goei ip lik chance is idd wel goe en Izzegem
|
|