|
Post by Nippergod on Jan 5, 2007 16:46:21 GMT -5
Nee nee, niets persoonlijks, maar het is wel de naam van zijn nieuwe single die op de soundtrack van de film Ex-Drummer zal verschijnen (naar het gelijknamige boek van Herman Brusselmans). De videoclip is nu te bekijken op de site van stubru: www.stubru.be/stubru_master/muziek/video/flipkowlier_grootstelul/index.htmlNog maar eens een bewijs dat Kowlier enorm veel muzikale stijlen aankan.
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jan 5, 2007 17:35:00 GMT -5
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 7, 2007 9:21:15 GMT -5
Ik probeer hem ook te ontcijferen Maar die site is blijkbaar offline?
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jan 7, 2007 9:27:50 GMT -5
Ik probeer hem ook te ontcijferen Maar die site is blijkbaar offline? Zal ik 't mp'3tje mailen? Edit: Je hebt mail (dat filmpje bekijk je dan morgen maar of zo )
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 7, 2007 19:30:40 GMT -5
Zolang het maar geen illegaal bestand is ;-)
Over welk filmpje heb je het? De videoclip die op stubru.be staat?
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jan 8, 2007 8:45:37 GMT -5
Cliptje & song is echt crimineel goed, beresjiek!!!
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jan 8, 2007 16:21:53 GMT -5
hij is uit nu, de single. Hier op de site van Studio Brussel kun je 't clipje bekijken en zelfs downloaden. Ik probeer hem ook te ontcijferen Maar die site is blijkbaar offline? Over welk filmpje heb je het? De videoclip die op stubru.be staat? Ik wel. Waar ik nieuwsgierig naar ben, is vooral: Waar had jij het hier dan over? (Welke site was off-line?)
|
|
|
Post by Nippergod on Jan 8, 2007 17:05:03 GMT -5
Ik had die link naar de stubru site hier in het topichoofd gepost hoor (voor jouw eerste post in dit topic).
En de site van waltertje was gisteren offline
|
|
Mathiz
Fan
<Go je viengers oflekkn ip oezen show?>
|
Post by Mathiz on Jan 9, 2007 15:59:35 GMT -5
Bwaaa. Ik weet niet wat er gebeurd is , maar Flip is volgens mijn gehoor zijn Vlaams een beetje verleerd. Het heeft dezelfde 'touch' niet meer. ( Fuuck , kzin geweune an't typn in't AN ) héhé.
Oe is't nog mé junder ?
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jan 11, 2007 4:01:13 GMT -5
Hier bij mij alles prima alleszins. Da sh*tweer werkt wel serieus ip m'n zenuwen wè, pfff tklimaat is volledig om zeep, waaien & regenen...
En mè joen alles ok?
Vind je da da z'n Vloams nie mé tzelfde is? K'èn zelve nog nie zovele kunnen verstoan van de tekst.
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jan 11, 2007 4:05:39 GMT -5
Da liedje mè Gabriel Rios & Michael Franti voe Music for Life, è zuk vrolijk ritme. ;D K'èn eigenlijk nog nie gelezen wa da je gieder ervan vindt?
|
|
Mathiz
Fan
<Go je viengers oflekkn ip oezen show?>
|
Post by Mathiz on Jan 13, 2007 10:24:14 GMT -5
Moa joat gie ze Vlams is stief veranderd , ne gerakt nie goed mir ùt ze woordn. Let er mo ne kji ip. Moja ne kan ie doar ook nie an doen. En kzittn toch mo met een vroage : WOA BLUFT ER E NIEUWE CD VAN ' THOF ?
|
|
Annet
Stafchef van Commerce
|
Post by Annet on Jan 13, 2007 11:59:20 GMT -5
En kzittn toch mo met een vroage :
WOA BLUFT ER E NIEUWE CD VAN ' THOF ? Volgend jaar ben de eerste. Eerst moet onze Flip nog een schijfje met kampvuurliedjes afleveren
|
|
Big-Mc
Stafchef van Commerce
en vo dak mie verspreke ip en ongepast moment moek iederjin verwieten van amsterdam na gent
|
Post by Big-Mc on Jan 18, 2007 14:28:42 GMT -5
mo fak ik kunne dien clip nie vinn en op stubru kunk em nie zien der is gjil tied zuk n domme foute shit é komme da lichtn nerveus van
|
|
Nathalie
Stafchef van Commerce
|
Post by Nathalie on Jan 21, 2007 2:20:16 GMT -5
K'èn m nochtans al n paar kè ip tv gezien ook wè.
|
|